Jestliže do vašeho elektronického obchodu zavítá denně, anebo dokonce týdně jen naprosté minimum lidí, a vy už zdaleka nejste na začátku ve zkušebním provozu, pak je ten nejvyšší čas začít se ptát, čím to je, a začít intenzivně řešit otázku, jak to udělat, aby se tento stav výrazně zlepšil.
A jste vůbec vidět?
Možná je problém v tom, že nejste vůbec vidět. Je to tak, anebo není? Jestliže si chcete zkusmo ověřit, jak tomu opravdu je, můžete to zkusit třeba ve vyhledávači. Češi mají nejraději Seznam a Google, takže budou v tomto případě pro vaši potřebu optimální. Jednoduše do nich zadejte heslo, které je ve vašem případě relevantní a uvidíte, zda vás vyhledávač vůbec objeví, a na jaké pozici odkaz na váš web zobrazí.
Mohlo by to být (mnohem) lepší?
Jestliže jste se tímto ani žádným jiným podobným způsobem ve vyhledávačích vůbec nenašli, anebo vám připadla některá z posledních neradostných pozic někde úplně vzadu na stránkách, na které už nikdo nechodí, tak byste se měli co nejdříve pustit do díla a pokusit se o změnu.
Proč by vás měly zajímat právě vyhledávače?
Právě vyhledávače jsou přesně ty šikovné nástroje, které lidé doslova milují a používají je po každé, když po něčem pátrají. Zeptejte se, koho chcete, a uvidíte, že ví, o čem je řeč, a dokonce vám sdělí, který vyhledávač právě on s oblibou používá.
Takže prorazit ve vyhledávačích je naprosto klíčová věc. A abyste to dokázali, musíte své stránky optimalizovat pro vyhledávače. Ovšem nebojte se, rozhodně na to nejste sami! Je to dokonce přesně naopak – seo optimalizaci zvládne dobře jen málokdo, dokonce i mezi profesionály je dobré vybírat. Takže se obraťte na toho pravého a zadejte mu svůj úkol co nejdříve. Je toho nemálo, co je nezbytné zařídit. Než se vyšplháte na vrchol, bude to chvíli trvat, takže čím dříve začnete, tím lépe!